Agencja Hand Made została wyróżniona w kategorii “Pomoc społeczna i charytatywna” w 27. edycji konkursu za działania prowadzone dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości.
Nasze doświadczenie z prowadzenia ogólnopolskich kampanii dla marek komercyjnych i mądre pomaganie, które jest mottem Stowarzyszenia Wiosna, w tym Szlachetnej Paczki, dają zaskakujące i szczerze wzruszające wyniki. Mam nadzieję, że nagroda dobroczyńcy roku dla agencji reklamowej pokaże jakie znaczenie ma praca kreatywna w zmienianiu świata na dobre. Szczególnie, że praca dla organizacji pozarządowych daje tak dużo satysfakcji, że pojawia się pytanie: kto właściwie pomaga komu?
- mówi Dominik Koza, Business Development Director w Hand Made
Dobrze zaprojektowana komunikacja działań charytatywnych pozwala na zwiększanie świadomości problemów społecznych, większą efektywność działań, a co za tym idzie większe zaangażowanie ze strony darczyńców czy wolontariuszy. Od czterech lat w tym obszarze możemy liczyć na specjalistów z agencji Hand Made. Tylko w ubiegłym roku współtworzyliśmy razem sześć kampanii społecznych, które przełożyły się na konkretną pomoc dla tysięcy potrzebujących. Cieszymy się, że ta praca została dostrzeżona przez kapitułę konkursu Dobroczyńca Roku. Komunikacja jest przecież potężnym narzędziem, które może wywierać realne, znaczące zmiany w świecie
- mówi Katarzyna Kowalska, Managerka ds. Komunikacji Strategicznej w Stowarzyszeniu WIOSNA.