Nowatorskie pomysły na rozwój siebie i biznesu to hasło przewodnie drugiej edycji KONGRESU Duchowo – Genialnie – Globalnie, który odbył się w dniach 25-26 stycznia 2018 roku w Centrum Kongresowym ICE Kraków. W merytorycznej organizacji KONGRESU w tym roku ponownie wspierał nas Konrad Kruczkowski - autor bloga Halo Ziemia, dołączyli do niego również Jaro Bieniecki - twórca RUNMAGEDDONU oraz Wojciech Szaniawski - mówca motywacyjny, prezes firmy ARSCOM.
Przyszłość pomysłów, pomysły przyszłości
Grono prelegentów stworzyła grupa profesjonalistów z obszarów biznesu, sportu, coachingu, badań i analiz trendów. Wśród nich m.in. Natalia Hatalska (która zaprezentowała raport przygotowany specjalnie na potrzeby Kongresu), Jakub Turowski (Head of Public Policy Facebook, Poland & Baltics), Jakub B. Bączek (Prezes, JBB International, Trener mentalny i biznesowy), czy Daniel Lewczuk (Biznesmen, Anioł biznesu, Sportowiec, daniellewczuk.pl).
Celem kongresu było przekazanie jego uczestnikom zestawu unikalnych inspiracji i pomysłów na to, jak rozwijać siebie i swój biznes. Formuła wydarzenia została zaprojektowana tak, by rzeczywiście dostarczyło to, czego nie można dostać nigdzie indziej. Agenda Kongresu była nieszablonowa i mocno zorientowana na doskonalenie i przyszłość. Wśród tematów znalazły się m.in. ponadprzeciętna motywacja (blok tematyczny „Są przeszkody, nie ma barier”); świadome zarządzanie ciałem; najnowsze trendy w modelowaniu życia osobistego i zawodowego czy technologie, które w najbliższym czasie będą miały największy wpływa na nasze życie.
SPORT-UP 2018
Jednym z wydarzeń towarzyszących Kongresowi był konkurs na najlepszy sportowy start-up roku. Jego celem było wybranie najciekawszych polskich startupów, które łączą w sobie sport z biznesem. Organizatorzy chcą wesprzeć młode, innowacyjne firmy i pomóc im zaistnieć na rynku. Konkurs był też okazją do szerszej dyskusji o podniesieniu jakości usług świadczonych w sektorze sportowym.- Poprzez konkurs Sport-Up chcemy wesprzeć innowacyjne pomysły młodych polskich firm i przyczynić się do rozwoju branży sportowej w Polsce. Siła tkwi w młodych firmach, które ogranicza tylko ich własna kreatywność. To właśnie tam rodzą się najciekawsze pomysły, które my chcemy wspomóc i tym sam pozwolić młodym firmom z impetem wejść na trudny i konkurencyjny rynek sportowy – mówi Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group, która wspólnie z marką Runmageddon ufundowała w konkursie nagrody dla trzech firm, których pomysły zostaną ocenione najlepiej.
Grono prelegentów stworzyła grupa profesjonalistów z obszarów biznesu, sportu, coachingu, badań i analiz trendów. Wśród nich m.in. Natalia Hatalska (która zaprezentowała raport przygotowany specjalnie na potrzeby Kongresu), Jakub Turowski (Head of Public Policy Facebook, Poland & Baltics), Jakub B. Bączek (Prezes, JBB International, Trener mentalny i biznesowy), czy Daniel Lewczuk (Biznesmen, Anioł biznesu, Sportowiec, daniellewczuk.pl).
Celem kongresu było przekazanie jego uczestnikom zestawu unikalnych inspiracji i pomysłów na to, jak rozwijać siebie i swój biznes. Formuła wydarzenia została zaprojektowana tak, by rzeczywiście dostarczyło to, czego nie można dostać nigdzie indziej. Agenda Kongresu była nieszablonowa i mocno zorientowana na doskonalenie i przyszłość. Wśród tematów znalazły się m.in. ponadprzeciętna motywacja (blok tematyczny „Są przeszkody, nie ma barier”); świadome zarządzanie ciałem; najnowsze trendy w modelowaniu życia osobistego i zawodowego czy technologie, które w najbliższym czasie będą miały największy wpływa na nasze życie.
SPORT-UP 2018
Jednym z wydarzeń towarzyszących Kongresowi był konkurs na najlepszy sportowy start-up roku. Jego celem było wybranie najciekawszych polskich startupów, które łączą w sobie sport z biznesem. Organizatorzy chcą wesprzeć młode, innowacyjne firmy i pomóc im zaistnieć na rynku. Konkurs był też okazją do szerszej dyskusji o podniesieniu jakości usług świadczonych w sektorze sportowym.- Poprzez konkurs Sport-Up chcemy wesprzeć innowacyjne pomysły młodych polskich firm i przyczynić się do rozwoju branży sportowej w Polsce. Siła tkwi w młodych firmach, które ogranicza tylko ich własna kreatywność. To właśnie tam rodzą się najciekawsze pomysły, które my chcemy wspomóc i tym sam pozwolić młodym firmom z impetem wejść na trudny i konkurencyjny rynek sportowy – mówi Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group, która wspólnie z marką Runmageddon ufundowała w konkursie nagrody dla trzech firm, których pomysły zostaną ocenione najlepiej.