Takiej współpracy jeszcze nie było. Dzięki niej Coca-Cola będzie miała szlachetny smak. 12 listopada wystartowała w Polsce świąteczna kampania jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Promując hasło „Podaruj radość #jakMikołaj”, Coca-Cola wspiera w tym roku Szlachetną Paczkę i zachęca konsumentów, by dzielili się dobrem oraz byli bardziej uważni na innych. W świątecznym spocie marki, który emitowany jest w telewizji, w kinach i w internecie, główny bohater pojawia się m.in. na tle magazynu Szlachetnej Paczki.
- W ramach tegorocznej świątecznej akcji "Podaruj radość #jakMikołaj” Coca-Cola wspiera Szlachetną Paczkę. Chcemy tym samym zwrócić uwagę na potrzeby innych, zapraszając konsumentów do wspólnego dzielenia się dobrem i poświęcenia swojej uwagi drugiej osobie - powiedziała Anna Solarek, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. - Takie wartości jak rodzina, radość, szczęście oraz bycie razem od zawsze wpisane są w DNA Coca-Coli. Wierzymy, że przy zaangażowaniu naszych konsumentów wielu podopiecznych Szlachetnej Paczki realnie doświadczy znaczenia tych słów w tym wyjątkowym okresie przedświątecznym - dodała.
- W ramach tegorocznej świątecznej akcji "Podaruj radość #jakMikołaj” Coca-Cola wspiera Szlachetną Paczkę. Chcemy tym samym zwrócić uwagę na potrzeby innych, zapraszając konsumentów do wspólnego dzielenia się dobrem i poświęcenia swojej uwagi drugiej osobie - powiedziała Anna Solarek, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. - Takie wartości jak rodzina, radość, szczęście oraz bycie razem od zawsze wpisane są w DNA Coca-Coli. Wierzymy, że przy zaangażowaniu naszych konsumentów wielu podopiecznych Szlachetnej Paczki realnie doświadczy znaczenia tych słów w tym wyjątkowym okresie przedświątecznym - dodała.
Odkręć się na zmianę
By wesprzeć Szlachetną Paczkę, wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru w opakowaniu 0,5l sygnowanym świąteczną edycją, wejść na platformę woah.com i wpisać kod spod nakrętki, aby aktywować wsparcie finansowe dla najbardziej potrzebujących. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN.
To jednak nie wszystko. Na koncie każdego użytkownika, który wesprze w ten sposób Paczkę, gromadzone będą punkty, które dodatkowo będą brać udział w promocji. Główna nagroda to wyjazd dla czterech osób do Laponii na spotkanie ze Świętym Mikołajem.
Pozostałe nagrody to unikatowe doświadczenia, które dla osób wspierających Szlachetną Paczkę przygotowali specjalnie czołowi polscy twórcy internetowi, m.in. Maffashion, Blowek, Rezi, Martin Stankiewicz czy Abstrachuje, a także gwiazdy, jak Ewa Wachowicz. Dobór twórców nie jest przypadkowy – to osoby, które od lat wspierają Szlachetną Paczkę i pomagają rodzinom włączonym do projektu zmienić ich historię (Maffashion obszernie relacjonowała to w ubiegłym roku swoich mediach społecznościowych). W promocji będzie można wygrać również ogromne polarne pluszaki Coca-Cola.
By wesprzeć Szlachetną Paczkę, wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru w opakowaniu 0,5l sygnowanym świąteczną edycją, wejść na platformę woah.com i wpisać kod spod nakrętki, aby aktywować wsparcie finansowe dla najbardziej potrzebujących. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN.
To jednak nie wszystko. Na koncie każdego użytkownika, który wesprze w ten sposób Paczkę, gromadzone będą punkty, które dodatkowo będą brać udział w promocji. Główna nagroda to wyjazd dla czterech osób do Laponii na spotkanie ze Świętym Mikołajem.
Pozostałe nagrody to unikatowe doświadczenia, które dla osób wspierających Szlachetną Paczkę przygotowali specjalnie czołowi polscy twórcy internetowi, m.in. Maffashion, Blowek, Rezi, Martin Stankiewicz czy Abstrachuje, a także gwiazdy, jak Ewa Wachowicz. Dobór twórców nie jest przypadkowy – to osoby, które od lat wspierają Szlachetną Paczkę i pomagają rodzinom włączonym do projektu zmienić ich historię (Maffashion obszernie relacjonowała to w ubiegłym roku swoich mediach społecznościowych). W promocji będzie można wygrać również ogromne polarne pluszaki Coca-Cola.
Serial w TVN
- Bardzo się cieszę, że pracujemy w tym roku wspólnie z marką o takim zasięgu – mówi Joanna Sadzik, prezes Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Paczkę. – To daje nam nowe, ogromne możliwości, dzięki którym możemy jeszcze efektywniej projektować naszą pomoc, lepiej się do niej przygotować. Wierzę, że również za sprawą współpracy Paczki z marką Coca-Cola tegoroczne święta naprawdę będą piękne. Dla wszystkich.
Oprócz spotu reklamowego, w którym widzowie zobaczą magazyn Szlachetnej Paczki, oraz świątecznej promocji z kodami, Coca-Cola realizuje w tym roku również kilkuodcinkowy mini-serial o darczyńcach Szlachetnej Paczki. Jego emisja wkrótce rozpocznie się na antenie stacji TVN. Serial będzie również crossowany w mediach partnerskich Szlachetnej Paczki.
- Bardzo się cieszę, że pracujemy w tym roku wspólnie z marką o takim zasięgu – mówi Joanna Sadzik, prezes Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Paczkę. – To daje nam nowe, ogromne możliwości, dzięki którym możemy jeszcze efektywniej projektować naszą pomoc, lepiej się do niej przygotować. Wierzę, że również za sprawą współpracy Paczki z marką Coca-Cola tegoroczne święta naprawdę będą piękne. Dla wszystkich.
Oprócz spotu reklamowego, w którym widzowie zobaczą magazyn Szlachetnej Paczki, oraz świątecznej promocji z kodami, Coca-Cola realizuje w tym roku również kilkuodcinkowy mini-serial o darczyńcach Szlachetnej Paczki. Jego emisja wkrótce rozpocznie się na antenie stacji TVN. Serial będzie również crossowany w mediach partnerskich Szlachetnej Paczki.