W świecie, gdzie jedyną pewną są ciągłe zmiany, Bank BNP Paribas i Szlachetna Paczka po raz kolejny łączą siły, by wspólnie pomagać najbardziej potrzebującym. Wolontariat pracowniczy, program lojalnościowy mamBONUS, uruchomienie bramki do szybkich przelewów CashBill – w strategiczną współpracę na rzecz Szlachetnej Paczki zaangażowany jest nie tylko sam bank, ale także jego pracownicy oraz klienci.
![4.JPG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5398/assets/366285/large-96c1aef76a6f62bb1bbd639206f3fd30.jpg)
Partnerstwo strategiczne
łącznie kwotą ponad 3,6 mln zł. Dzięki temu program społeczny może działać i rozwijać się długofalowo, docierając do nowych rodzin, którym nie pomógł dotąd nikt inny. Ale to nie jedyna forma zaangażowania w mądrą pomoc.
Największy projekt wolontariatu pracowniczego w historii Paczki
![3.JPG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5398/assets/366283/large-bbc4675ccedba440b266723b8fb69761.jpg)
Od kiedy jesteśmy partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki, co roku czekamy na ten moment, kiedy dostaniemy możliwość wsparcia konkretnej rodziny. Ponad 2 tysiące osób z naszego banku wybiera, czyta i angażuje się. To jest dla mnie czysta przyjemność…
– mówi Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas.