Aż 3 mln klientów Biedronki kupiło produkty ze świątecznej linii Magnetic – ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”. To wyjątkowe zaangażowanie konsumentów przełożyło się na wysokość wsparcia – Biedronka przekazała Szlachetnej Paczce 250 tys. które zostaną wykorzystane na organizację następnej edycji programu. To o 50 tys. więcej niż w poprzednim roku współpracy.
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie znacznie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego oraz wspierać tak ważne i potrzebne inicjatywy
- wyjaśnia Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor Komunikacji i CSR w sieci Biedronka.