Co łączy Biedronkę i Szlachetną Paczkę? Linia słodyczy Magnetic, która przyciąga dobro! Już trzeci raz do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafiły słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki. Oznaczone produkty mają moc przyciągania dobra – część przychodu z ich sprzedaży Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących osób, w całym kraju. Przyjdź do najbliższej Biedronki, kup produkt z logo Paczki i pomagaj! Akcja trwa do 24 grudnia.
W tym roku Biedronka, wspierając już po raz trzeci Szlachetną Paczkę, kładzie szczególny nacisk na informowanie klientów o naszej wspólnej inicjatywie i zachęcanie ich do wsparcia potrzebujących. Wiemy, że 2022 rok jest szczególnie trudny, bo obfituje w potrzeby pomocowe dookoła nas. Ale też wierzymy w to, że każdy ma prawo do pięknych świąt
– mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor Komunikacji i CSR sieci Biedronka.
Magnetic przyciąga dobro
Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę. Dziękujemy!
– mówi Dominika Langer-Gniłka, Wiceprezeska Stowarzyszenia WIOSNA realizującego Szlachetną Paczkę.