125 000 lizaków kupionych w ramach słodkiego pomagania – to efekt wspólnej akcji Szlachetnej Paczki i Rossmanna, która miała miejsce w dniach 1-14 lutego w drogeriach na terenie całego kraju. Każdy, kto kupił specjalnie oznakowany lizak, ma swój udział we wspieraniu najbardziej potrzebujących rodzin i osób samotnych, do których dociera Szlachetna Paczka.
Nasi klienci i pracownicy naszych drogerii lubią pomagać, nic więc dziwnego, że akcja od lat cieszy się niesłabnącym powodzeniem. Lizaki z każdym rokiem przybierają coraz to ciekawsze formy, są przez to wdzięcznym, niezobowiązującym upominkiem dla bliskiej osoby. A przy okazji mają ogromną moc pomagania – mówi Monika Gałązka, kierownik Cause Related Marketingu w firmie Rossmann SDP.
– mówi Monika Gałązka, kierownik Cause Related Marketingu w firmie Rossmann SDP.
Ponad 250 000 zł słodkiej pomocy
„Pomagamy jak umiemy”, czyli nie tylko sprzedaż lizaków
Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez partnerów takich jak Rossmann. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny mogliśmy połączyć siły w słodkim pomaganiu. Dzięki zaangażowaniu firmy, klientów i pracowników wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę. Dziękujemy!
– mówi Linda Czerner, Wicedyrektor ds. Strategicznych Projektów Biznesowych w Stowarzyszeniu WIOSNA, które organizuje Szlachetną Paczkę.