„Magnetic przyciąga dobro” – pod takim hasłem ruszyła kolejna wspólna akcja Szlachetnej Paczki i Biedronki. Już po raz piąty do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafiły m.in. słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki. Oznaczone produkty mają moc przyciągania dobra – kupując je, wspierasz Szlachetną Paczkę, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących z całego kraju.
Odpowiedzialność społeczna to coś więcej niż hasło. To konkretne działania, które naprawdę zmieniają życie potrzebujących. Współpraca z partnerami, takimi jak Biedronka, pozwala nam docierać z pomocą tam, gdzie jest ona najpilniej potrzebna. Dziękujemy za zaufanie, wsparcie oraz wiarę w to, że razem możemy budować lepszy świat – nawet w wyzwaniach codzienności. Razem budujemy przyszłość, opartą na wartościach wsparcia i solidarności, które napędzają nas do działania
– mówi Magdalena Gronert, Dyrektorka ds. Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, które realizuje Szlachetną Paczkę.
Jak włączyć się w akcję?
Pomagają też pracownicy sklepów Biedronka
Ze Szlachetną Paczką łączy nas linia produktów Magnetic, ale przede wszystkim wspólne wartości. Dzięki tej współpracy realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju, która angażuje nie tylko pracowników, ale także klientów. Od 2019 r. nasi klienci chętnie pomagają potrzebującym, kupując produkty z logotypem Szlachetnej Paczki ze specjalnej świątecznej linii słodyczy naszej marki Magnetic, a od 2022 r. we wsparcie angażują się także nasi pracownicy. W 2023 r. paczki dla osób w potrzebie przygotowały 663 osoby z naszej firmy. Razem przyciągamy dobro, by zmieniać świat na lepsze
– mówi Agnieszka Koc, dyrektorka ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka.
Fot.: Jarosław Paczyński