„Zmieniająca się struktura społeczeństwa powoduje, że budowanie solidarności międzypokoleniowej to też szykowanie lepszej starości nam samym” – wywiad z Justyną Rysiak z Fundacji Biedronki

Szacunki mówią, że w 2030 roku osoby 60+ będą stanowić 27,9% naszego społeczeństwa. Do 2050 roku odsetek ten ma wynosić już 40%. Jesteśmy jednym z najszybciej starzejących się społeczeństw Europy. – Oznacza to, że będzie nam brakowało rąk do pracy. Służba zdrowia będzie ...
Bank BNP Paribas w nowej kampanii mówi o odpowiedzialnym pomaganiu w biznesie. Szlachetna Paczka jednym z przykładów

22 i pół tys. godzin – tyle czasu na zaangażowanie w wolontariat pracowniczy poświęcili pracownicy Banku BNP Paribas. Tylko w zeszłej edycji wolontariusze Szlachetnej Paczki dotarli do ponad 14 tys. rodzin, przekazując mądrą pomoc od darczyńców o łącznej wartości przekra...
Aplikacje mobilne dla organizacji pozarządowych? „To może zmienić obraz lokalnego sponsoringu” – wywiad z Bartoszem Kwiatkowskim, współtwórcą aplikacji Szlachetnej Paczki

„Wiele organizacji, dla których stworzyliśmy rozwiązania, mówi o tym, że jesteśmy dla nich wewnętrznym Facebookiem. Tylko trochę lepszym.” Jak przy okazji codziennych zakupów wspierać potrzebujących, a przy tym budować zaangażowaną społeczność wokół konkretnej organizacj...
Funwisher wspiera Szlachetną Paczkę

Funwisher od początku działalności daje radość, teraz także Szlachetnej Paczce! Autorski projekt Jarosława Kuźniara (Kuźniar media) oraz Szymona Pawlicy (Vintom) działa na rzecz największych akcji charytatywnych w Polsce: WOŚP, program Pajacyk, Polska Akcja Humanitarna, ...
Pomyśl o bliskich z Rossmannem i Szlachetną Paczką. Kolejna odsłona słodkiej pomocy!

W Walentynki – i nie tylko – warto myśleć o bliskich. Zwłaszcza, gdy pomyślunek przekuty w czyn może ucieszyć nie tylko ich, ale i potrzebujących. W myśl tej idei ruszyła kolejna edycja lizakowej akcji Rossmanna i Szlachetnej Paczki. Od teraz kupno szlachetnych słodkości...
Dziękujemy za szlachetne partnerstwo

Szlachetna Paczka przez cały rok dokłada starań, by w kulminacyjnym momencie, jakim jest Weekend Cudów, mądra pomoc trafiła do jak największej liczby potrzebujących. W staraniach tych w 20. edycji programu wsparli nas Partnerzy: sieć sklepów Biedronka, platforma zakupowa...
Pomoc na wiele sposobów. Biedronka wspiera Szlachetną Paczkę

Sieć sklepów Biedronka w tym roku po raz kolejny zaangażowała się w pomoc potrzebującym ramię w ramię ze Szlachetną Paczką. Wybierając podczas zakupów specjalnie oznaczone produkty, klienci Biedronki wspierają jeden z najskuteczniejszych programów społecznych w Polsce. P...
Każda Paczka może być szlachetna – wspólna akcja Allegro, InPost i Szlachetnej Paczki

Jak w obecnych czasach pomagać mądrze i bezpiecznie? Kto razem z Darczyńcami będzie wspierał Rodziny w potrzebie? Co kryje się pod hasłem: każda paczka może być Szlachetna? W tym wyjątkowo trudnym roku Szlachetna Paczka łączy siły z platformą Allegro i firmą InPost. Raze...
Już w sobotę start 20. edycji Szlachetnej Paczki. W tegoroczną kampanię zaangażują się m.in. Bank BNP Paribas, Allegro, InPost, Biedronka i BP

Już w najbliższą sobotę 14 listopada otwarciem tzw. Bazy Rodzin rozpocznie się kolejna kampania Szlachetnej Paczki. To wtedy na stronie https://www.szlachetnapaczka.pl/ pojawią się historie tysięcy rodzin z całej Polski, które w tym wyjątkowo trudnym roku potrzebują wspa...
Bank BNP Paribas i Szlachetna Paczka razem na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju

W ramach zaangażowania w Agendę 2030 Bank BNP Paribas prowadzi inicjatywę „Świat Cię potrzebuje”, w której pokazuje, że działania każdego z nas mają ogromny wpływ na stan naszej planety i jej mieszkańców. Partnerstwo strategiczne ze Szlachetną Paczką to przykład tego, ja...
„Zmieniająca się struktura społeczeństwa powoduje, że budowanie solidarności międzypokoleniowej to też szykowanie lepszej starości nam samym” – wywiad z Justyną Rysiak z Fundacji Biedronki

Szacunki mówią, że w 2030 roku osoby 60+ będą stanowić 27,9% naszego społeczeństwa. Do 2050 roku odsetek ten ma wynosić już 40%. Jesteśmy jednym z najszybciej starzejących się społeczeństw Europy. – Oznacza to, że będzie nam brakowało rąk do pracy. Służba zdrowia będzie ...
Bank BNP Paribas w nowej kampanii mówi o odpowiedzialnym pomaganiu w biznesie. Szlachetna Paczka jednym z przykładów

22 i pół tys. godzin – tyle czasu na zaangażowanie w wolontariat pracowniczy poświęcili pracownicy Banku BNP Paribas. Tylko w zeszłej edycji wolontariusze Szlachetnej Paczki dotarli do ponad 14 tys. rodzin, przekazując mądrą pomoc od darczyńców o łącznej wartości przekra...
Aplikacje mobilne dla organizacji pozarządowych? „To może zmienić obraz lokalnego sponsoringu” – wywiad z Bartoszem Kwiatkowskim, współtwórcą aplikacji Szlachetnej Paczki

„Wiele organizacji, dla których stworzyliśmy rozwiązania, mówi o tym, że jesteśmy dla nich wewnętrznym Facebookiem. Tylko trochę lepszym.” Jak przy okazji codziennych zakupów wspierać potrzebujących, a przy tym budować zaangażowaną społeczność wokół konkretnej organizacj...
Funwisher wspiera Szlachetną Paczkę

Funwisher od początku działalności daje radość, teraz także Szlachetnej Paczce! Autorski projekt Jarosława Kuźniara (Kuźniar media) oraz Szymona Pawlicy (Vintom) działa na rzecz największych akcji charytatywnych w Polsce: WOŚP, program Pajacyk, Polska Akcja Humanitarna, ...
Pomyśl o bliskich z Rossmannem i Szlachetną Paczką. Kolejna odsłona słodkiej pomocy!

W Walentynki – i nie tylko – warto myśleć o bliskich. Zwłaszcza, gdy pomyślunek przekuty w czyn może ucieszyć nie tylko ich, ale i potrzebujących. W myśl tej idei ruszyła kolejna edycja lizakowej akcji Rossmanna i Szlachetnej Paczki. Od teraz kupno szlachetnych słodkości...
Dziękujemy za szlachetne partnerstwo

Szlachetna Paczka przez cały rok dokłada starań, by w kulminacyjnym momencie, jakim jest Weekend Cudów, mądra pomoc trafiła do jak największej liczby potrzebujących. W staraniach tych w 20. edycji programu wsparli nas Partnerzy: sieć sklepów Biedronka, platforma zakupowa...
Pomoc na wiele sposobów. Biedronka wspiera Szlachetną Paczkę

Sieć sklepów Biedronka w tym roku po raz kolejny zaangażowała się w pomoc potrzebującym ramię w ramię ze Szlachetną Paczką. Wybierając podczas zakupów specjalnie oznaczone produkty, klienci Biedronki wspierają jeden z najskuteczniejszych programów społecznych w Polsce. P...
Każda Paczka może być szlachetna – wspólna akcja Allegro, InPost i Szlachetnej Paczki

Jak w obecnych czasach pomagać mądrze i bezpiecznie? Kto razem z Darczyńcami będzie wspierał Rodziny w potrzebie? Co kryje się pod hasłem: każda paczka może być Szlachetna? W tym wyjątkowo trudnym roku Szlachetna Paczka łączy siły z platformą Allegro i firmą InPost. Raze...
Już w sobotę start 20. edycji Szlachetnej Paczki. W tegoroczną kampanię zaangażują się m.in. Bank BNP Paribas, Allegro, InPost, Biedronka i BP

Już w najbliższą sobotę 14 listopada otwarciem tzw. Bazy Rodzin rozpocznie się kolejna kampania Szlachetnej Paczki. To wtedy na stronie https://www.szlachetnapaczka.pl/ pojawią się historie tysięcy rodzin z całej Polski, które w tym wyjątkowo trudnym roku potrzebują wspa...
1
2
3
4
5
6
7
Na stronie korzystamy z plików cookies, by dostosowywać jej zawartość do preferencji użytkownika oraz ją optymalizować. Używane są one również w celu tworzenia anonimowych statystyk pomagających zrozumieć, w jaki sposób użytkownik korzysta ze strony, z wyłączeniem jego personalnej identyfikacji. Szczegóły w polityce prywatności
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.